vrijdag 13 november 2009

Vrijekeuzeactiviteit




Voor mijn vrijekeuze activiteit heb ik de kamer van mijn nichtje geschilderd. Het ontwerp was als vervolg op de lessen van Roel 2D. Ik heb de goede verhoudingen gebruikt, lijnen, cijfers en letters. Eerst begon ik gewoon te schetsen en ben toen op het bovenste ontwerp gekomen. Toen kwam mijn tante met het idee om de naam en geboortedatum van mijn nichtje te vewerken in de schildering. Ik was eerst van plan om paarse tinten te gebruiken met af en toe wat rood en donker blauw erin. Omdat dat een beetje somber werd heb ik toch voor wat vrolijkere kleuren gekozen. Deze kleuren komen ook terug in het gordijn. Ik heb tape tussen de vlakken gedaan zodat er wat meer ruimte ontstond en dat het niet te veel kleur op elkaar werd.
Ik ben erg tevreden met het resultaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten